kw:!text_size_info

Digitalbyrået Arego
Scroll til

Om oss

Vi er 10 dedikerte fagfolk som arbeider med strategi, innhold, design, utvikling og forvaltning av våre kunders viktigeste digitale flater. Om oppdraget omfatter nettsteder, kampanjer eller forretningsstrategiske applikasjoner; er vår oppgave alltid å innovere og engasjere til handling. Vi kaller det et digitalt fortrinn.

 

 

Kundeløfte

Å ha oss som samarbeidspartner skal gi våre kunder et digitalt fortrinn.

Folkene

  • Roy Arne Fylkesnes
    Daglig tjener
  • Thomas Erstad Pettersen
    Konsulent
  • Ida Tverborgvik
    Konsulent
  • Silje Huglen Tillung
    Tekstforfatter
  • Raido Rohtla
    Interaksjonsdesigner
  • Martin Jüriska
    Interaksjonsdesigner
  • Indrek Talving
    Leder for utvikling
  • Alexandr Shumilov
    Utvikler
  • Ivo Vaabel
    Utvikler
  • Tarmo Petrovits
    Utvikler

Gasellebedrift

Gasellebedrift

Digitalbyrået Arego AS ble etablert i 2009, og har siden den gang hatt en jevn vekst på over 20% hvert år. Dette har blant annet ført til at vi ble rangert som gasellebedrift av Dagens Næringsliv i 2015.

 

I tillegg til å levere ulike tjenester og spisse vår kompetanse, har vi siden starten også utviklet egne systemløsninger. I 2015 ble vi derfor valgt av Deloitte som kandidat til Rising Star prisen for Hordaland. Prisen deles ut til bedrifter med minimum 20% vekst hvert år, som samtidig satser tungt på innovasjon..

Kostnadseffektivitet

Kostnadseffektivitet
Utfordringen

Det er dumt å betale for mye. Spesielt når du ikke får det resultatet du hadde håpet på. Vi vet dessverre at det svært ofte sløses med midler på dårlig kommunikasjon mellom kunde og leverandør, eller gjennom for lav teknisk kompetanse og kompliserte publiseringsløsninger. Dette er noe vi har tatt på alvor.

 

Vår løsning

Vi tilbyr en ryddig prosess hvor vi stiller de rette spørsmålene på rett tid, for å unngå kostbare rettelser i etterkant. I tillegg til erfarne konsulenter og prosjektledere i Norge, har vi også et avdelingskontor i Estland som sikrer oss høy kompetanse innen design og utvikling. Kulturforskjellene og avstanden er minimal, samtidig som dette betyr lavere kostnader for deg som kunde.

 

Vi har også valgt å benytte oss av et rammeverk for utvikling av nettsteder og apper som er spesialdesignet for skreddersømsutvikling. Totalt gir dette oss muligheten til å skape unike merkevareopplevelser, samtidig som vi bevarer en høy kostnadseffektivitet.

Kvalitetsgaranti

Kvalitetsgaranti

Vi har utviklet et kvalitetssystem som sikrer et kontrollert prosjektløp, både når det gjelder kvaliteten på sluttproduktet, og når det kommer til måloppnåelse og prosjektbudsjett.

 

Videre gir vi følgende garantier til alle våre kunder:

  1. Dersom det oppstår tekniske feil i etterkant av en leveranse, vil disse bli utbedret uten kostnad. Dette fordi det er vi som skal "kjenne" på våre egne feil, ikke du som kunde.
  2. Dersom vi bommer totalt på første designutkast, produserer vi et nytt designutkast uten ekstra kostnad. Dette gjør vi fordi det er vår jobb å oppfatte våre kunder, ikke våre kunders jobb å bli oppfattet.

Trygg forvaltning

Trygg forvaltning
Høyt fokus på sikkerhet

Våre kunder må kunne stole på at deres digitale løsninger fungerer optimalt når besøkende skal gjøres om til kunder. Da må løsningene respondere raskt og de kan ikke la seg hacke.

 

Vi tilbyr derfor våre kunder en plattform for publisering til nettsteder og mobile applikasjoner som følger en ekstrem høy standard for sikkerhet, samt ID-kort og skallsikring på alle våre kontorer.

 

Drift i verdensklasse

Vi har plassert alle våre kunders løsninger i en av verdens ledende skyløsninger. Noe som gjør at vi aldri trenger å ta ned en server for oppgraderinger, da nettskyen til enhver tid passer på at våre kunder har de dataressurser, linjehastigheter og backuper de til enhver tid trenger.

 

Test-miljø og versjonskontroll

Alle oppdateringer på en kunde sitt nettsted eller app utvikles og testes først grundig på en testversjon, før oppdateringen kjøres ut på de publiserte versjonene. Alle oppdateringer loggføres også automatisk av våre systemer med kommentarer, slik at vi til enhver tid vet hvem, når og hva som ble gjort. Dette gjør at vi også kan tilbakestille nettstedet eller appen til en tidligere versjon.

 

En tryggere hverdag

Våre kunder skal føle seg trygge på at vi er der når de trenger oss.  Vi ringer alltid opp igjen dersom du ikke når oss med det første - og vi snur oss raskt rundt dersom en krise skulle oppstå! Derfor tilbyr vi en serviceavtale som inkluderer definerte responstider, fri brukerstøtte, tilgang til 24-timers vakttelefon og automatisk oppgradering av publiseringsløsningen.

Bedriftskultur

Bedriftskultur
Vi bygger noe sammen

I Arego har alle lov å komme med egne innspill og idèer rundt strategiske valg; om det gjelder nye ansettelser, produktutvikling, markedsføring eller arbeidsmetoder.

 

Vi gjennomfører også kvartalsrapporter og statusmøter, slik at alle ansatte er oppdatert på hva vi gjør rett, og hvordan vi kan forbedre oss i neste kvartal.

 

Vi tar vare på hverandre

Som alle andre selskaper må vi også takle svingninger i markedet. Men vi foretrekker heller å gå ned i lønn en kort periode, og gjøre den ekstra lille innsatsen, enn å måtte permittere en kollega.

 

Vi utfordrer hverandre

Vi setter høye krav til oss selv, og det er derfor naturlig at vi også stiller høye krav til hverandre. Vi stoler på hverandre, gir konstruktive tips og råd - og tørr å utfordre hverandre for å bli bedre. Til og med sjefen selv blir utfordret, når det er på sin plass ;)

10% regelen

10% regelen

Da vi startet Digitalbyrået Arego lovet vi oss selv å dele av overskuddet med de som ikke er like heldige som oss. Vi lovet også å investere i egen utvikling, slik at vi og våre kunder alltid kan være ett steg foran den neste utfordringen.

 

Dette førte til 10% regelen. Den sier at vi hvert år skal donere 10% av vårt overskudd til veldedige formål, og at vi hvert år skal bruke 10% av våre ressurser til produktutvikling.

 

Dette løftet har vi holdt, og vi er aller mest glad for å ha kunnet bida med hjelp til barn som led  under tyfonherjingene på Filipinene i 2014. Dette hadde ikke være mulig uten bidrag fra våre kunder og arbeidet til Plan Fadder. Vi vil derfor rekke en stor takk til dere alle!

Partnere

Partnere

Sammen står vi sterkere. Ikke bare skal vi være et sterkt team internt, men vi skal også spille på lag med deg som kunde, og de samarbeidspartnerene du allerede har.

 

Det vi er opptatt av i alle samarbeid, er at du som kunde blir ivaretatt på best mulig måte. Vi mener det er viktig at vi som byrå er ærlige på hva vi kan, og hva vi ikke kan. Og slik hele tiden tenke på ditt beste, og ikke egen profitt og gevinst.

 

Bruk oss som partner

Vi har vært så heldige å få samarbeide med flere dyktige reklamebyråer opp gjennom årene. Sammen har vi levert nettsteder og digitale kampanjer, hvor reklamebyråene gjerne har tatt seg av strategi, kommunikasjon og design, mens vi har tatt oss av teknologisk rådgivning, utvikling og brukeropplevelse.

 

Disse samarbeidene har vært svært fruktbare og gitt reklamebyråene den teknologiske tyngden de trengte, samtidig som vi har fått lære og blitt inspirert av de beste innen reklamebransjen.

 

Vårt partnernettverk

Vi har selv et stort nettverk av partnere som hjelper oss i våre leveranser når vår egen kompetanse eller kapasitet ikke strekker til. Dette er dyktige fotografer, grafiske designere, innholdsskapere og webdesignere som stiller opp når vår produksjonskapasitet når toppen.  Vi har tette dialoger og prosjektløp med våre partnere, som jobber mot samme mål = kvalitet i vår leveranse til deg som kunde.

Lokasjoner

Lokasjoner
Norge

Som spesialister er vi ettertraktet over hele landet, og er således en nasjonal leverandør av nettsteder, apper og digital kommunikasjon.

 

Med hovedkontor på Stord, avdelingskontor i Bergen, og satelittkontor i Haugesund, er vi spesielt nær våre kunder på Vestlandet; fra Førde og Nordfjordeid i nord, til Haugesund og Stavanger i sør. I tillegg reiser vi jevnlig til Oslo og Trondheim på kundebesøk.

 

Estland 

Vår utviklerkontorer er lokalisert i Tallin. I Estland har de en tilnærmet lik kultur som vi har i Norge, og vi har med på laget en svært dyktig gjeng med webdesignere og utviklere.

 

Estland er et land med svært høy kompetanse og fokus innenfor IT og teknologisk utvikling, og er en av verdens ledende nasjoner når det kommer til digitalisering av offentlige tjenester. Skype er forøvrig utviklet i Tallinn, og blant annet gjennom dette verktøyet har vi daglig dialog og samarbeid på tvers av landegrensene. Vi jobber med digitale løsninger - og vi jobber sammen gjennom digitale løsninger.

Vite mer?
Roy Arne Fylkesnes
Daglig tjener

Takk for din interesse! Vi vil kontakte deg så snart vi kan :)

Vennligst fyll inn obligatoriske felt!

En feil oppstod